INFORMACE

Zřizovatelem školy je obec Bystřany, od roku 2003 jsme příspěvkovou organizací. Do rejstříku škol je naše mateřská škola zapsána dnem 1.1.2005.

Mateřská škola se nachází v klidné části obce Bystřany. Skládá se z jedné velké budovy, která je dělena na třídy, kuchyň a technické zázemí. Součástí objektu je i zahrada vybavená pískovištěm, průlezkami a dalšími prvky.

Škola má kapacitu 90 dětí. Děti se vzdělávají ve čtyřech třídách – třída Žabiček, Kuřátek, Koťat a třída Berušek. Do tříd jsou děti zařazovány zpravidla dle věku.

 

Provoz mateřské školy je od v pracovních dnech od 6.00 do 16.00 hodin.

Vedení školy:

ředitelka:

Mgr. Růžena Hoffmannová 

 

Paní  učitelky :

Třída Žabiček – tel. : 608 550 164

Jana Mudrová

Stanislava Vyskočilová

 

Třída Kuřátek – tel. : 608 550 766

Bc. Jitka Štainerová (zástup za MD Andrey Smetanové)

Ilona Belanová

 

Třída Koťátek – tel. : 608 550 516

Mgr. Vlasta Filipová

Mgr. Růžena Hoffmannová

 

Třída Berušek – tel. : 608 550 089

Jitka Dohnalová

Bc. Veronika Fleischerová, Dis.

 

Asistentka pedagoga:

Alena Moravcová

Nikola Nová

Sabina Jezdinská

 

Vedoucí stravování, hlavní kuchařka:

Ivana Leličová

 

Kuchařka:

Ivana Leličová

Lucie Štemberková

Martina Múčková - pomocná kuchařka

 

Pradlena :

Martina Múčková

 

Provozní zaměstnanci školy:

Jana Kondlerová – školnice

Andrea Hejkalová – pracovnice úklidu

Eva Hrušková – pracovnice úklidu

Zaměření naší mateřské školy: 

Náš Školní vzdělávací program pod názvem "Poznáváme, prožíváme"  je orientovaný na celistvost, propojenost a smysluplnost.


Nosnými prvky vzdělávání a výchovy v naší mateřské škole jsou:

  • Radost z objevování,
  • učení všemi smysly,
  • pohybové aktivity - rozvoj hrubé i jemné motoriky, rozvoj řeči,
  • tvůrčí činnosti,
  • učení a vzdělávání v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání,
  • formativní hodnocení výsledků a dosahování výsledků vzdělávání založené na kvalitní zpětné vazbě,
  • podpora sociálního a emocionálního rozvoje
  • vedení k samostatnému rozhodování,
    • ke vztahu k přírodě a její ochraně,
    • ke zdravému životnímu stylu,
    • k životním kompetencím,
    • k utváření pozitivního vztahu k učení a vzdělání,
    • k pracovní a tvůrčí činnosti.